wtorek, 23 września 2014

Moja kolekcja WIBO eliksirów - kolory

Pomadki Wibo Eliksir są zapewne dobrze Wam znane. Wiele dziewczyn wypowiada się o nich pozytywnie na blogach. Przyznam, że szminki skradły również moje serce, ponieważ mają fajne, delikatne kolorki i bardzo dobrze nawilżają usta. Do tego są dostępne w niskiej cenie, praktycznie w każdym Rossmannie.

Chciałabym dzisiaj przedstawić Wam moją skromną kolekcję. Obecnie posiadam 4 sztuki w kolorach 02, 05, 06, 07. Moimi faworytami są 05, czyli nudziak oraz 07 – delikatny róż. Stosuję je najczęściej, gdyż lubię delikatne kolory. Niewykluczone, że kiedyś dokupię inne odcienie, chociaż moja kolekcja mazideł do ust jest dość spora i powinnam teraz skupić się na jej zmniejszeniu.


Na zdjęciach możecie zobaczyć jak wyglądają poszczególne kolory, jednak uprzedzam, że w rzeczywistości są trochę bardziej intensywne. Mój aparat ma już swoje lata i zdjęcia nie są najlepszej jakości.

 Z lampą

Bez lampy

Wibo Eliksir 02

Wibo Eliksir 05

Wibo Eliksir 06

Wibo Eliksir 07



Macie eliksiry w swoich zbiorach? Jakie są Wasze ulubione kolory?


60 komentarzy:

  1. Mam te same, co Ty :P Mój ulubieniec? Hmmm...piąteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam 06 i taki ostry róz [nie pamietam jaki nr] i pomadki fajne, o ile usta nie są spierzchnięte, bo lubią podkreślać suche skórki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. znam je i podobają mi się jednak zawsze odstrasza mnie przed zakupem ich rozpuszczona forma w szafie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są miękkie i jak są 'zmacane' to się rozpuszczają, ale z moimi prywatnymi nic takiego się nie dzieje.

      Usuń
  4. nie miałam jeszcze żadnej szminki wibo, ładne kolory i niska cena

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba 07 byłaby dla mniej najlepsza :) ładna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kolekcja, 07 najbardziej wpadła mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. 05 najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. od 05 w górę wszystkie są piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. kolory ladne,ale slyszalam ze strasznie nietrwale

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pomadkę w odcieniu 05 i bardzo ją lubię :) Ładnie nabłyszcza usta i w ogóle ich nie wysusza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ma dwie, pisałam o nich recenzję na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nie mam :). Kolorki fajne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezła grupka przyjemniaczków! :-) Jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie się prezentują na usteczkach ! JA z Wibo nie miałam jeszcze żadnej pomadki :((

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam jedną pomadkę WIBO, ale jest to ciemny fiolet, który niestety mi nie pasuje ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię te pomadki i też mam cztery egzemplarze, m.in. 05 i 06. Myślę jeszcze o dokupieniu koloru 07 ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie znalazłam wśród tych pomadek odcienia dla siebie..

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem ciekawa jak 05 wyglądałaby na moich ustach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się 05, 06 i 07 :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nr 5, zakochalam sie <3 Niestety tutaj nie sa te pomadki dostepne, ale jak bede w PL z pewnoscia sie w nie zaopatrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham i wielbię pomadki z Wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkie są świetne, mają naturalne i nie rzucające się w oczy kolory
    takie własnie lubię

    OdpowiedzUsuń
  23. 06 ma piękny kolor :) Bardzo delikatny, ale widoczny :) Aż wstyd przyznać, że jeszcze nie mam eliksiru w mojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna kolekcja! 5 mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  25. mam te eliksirki...a o nich zapomnialam...zdradzam je teraz z blyszczykiem od delii...

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajny blog :)
    zapraszam do mnie http://meeaningoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna kolekcja. Ja mam 5 i 6 i jestem z nich bardzo zadowolona. Mogliby tylko zmienić opakowanie i ich zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach mi nie przeszkadza, ale opakowanie to straszna tandeta.

      Usuń
    2. i konsystencja czasem się lubią rozpaćiać w torebce:D

      Usuń
  28. Śliczne kolorki pomadek. Z chęcią wypróbowałabym je wszystkie. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  29. 05 faktycznie cudnie wygląda na ustach :) tylko dlaczego te opakowania są takie brzydkie...? :(

    OdpowiedzUsuń
  30. 05 jest cudowny muszę kupić jak będę w rosmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam kiedyś jeden z tych eliksirów, nie pamietam już który numerek, i na początku super się spisywał. Jednak po czasie zaczął brzydko się ścierać i włazić w załamania więc go wyrzuciłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że z moimi nic takiego się nie stanie.

      Usuń
  32. Podoba mi sie bardzo 05, jest cudowny! ja sama mam czerwień mocną rzadko uzywam ale mam:)
    Zapraszam do obserwacji :* http://gabrielakugla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Otrzymałaś ode mnie nominację do Liebster Blog Award :) http://szmaragdoweoczko.blogspot.com/2014/09/liebster-blog-award-czyli-troche.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mam, ale planuję kupić, może na jakiejś kolejnej promocji -40%

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne kolorki, najbardziej podoba mi sie 05 ;)

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajnie prezentują się te kolorki na Twoich ustach.Ja bardziej używam błyszczyków niż szminek.Pozdrawiam i dziękuję za udział w konkursie.:-)

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne kolorki, mam ochotę kupić którąś ze szminek :)

    OdpowiedzUsuń
  38. mam 02 i 05 i bardzo je lubię :) 05 kupiłam już drugie opakowanie bo jest to mój idealny kolor na codzień a pierwsza niestety mi się rozmiękła :( czaję się też na inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że moje nie rozmiękną. Szkoda by ich było.

      Usuń
  39. ogromnie lubię te pomadki, świetna kremowa kosnsytencja, aż sama się sunie po ustach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, staram się na wszystkie odpowiadać na bieżąco.
Jeśli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwowania, jeśli Twój mnie zainteresuje, dodam go do swojej listy czytelniczej :)