poniedziałek, 29 września 2014

Projekt denko – wrzesień 2014


Liczba pustych opakowań z zeszłego miesiąca nie jest powalająca, ale coś udało mi się zużyć. Poniżej znajdziecie listę wraz z krótkim opisem. 



1. PROFI Maska do włosów organic essence
Strasznie śmierdzi, jest rzadka i spływa z włosów.
Nie kupię ponownie.

2. Eveline Serum intensywnie wyszczuplające + ujędrniające antycellulit 3D
Efekty jak dla mnie są zadawalające. Recenzja TUTAJ.
Kupię ponownie.


3. Joanna SENSUAL krem do depilacji pach, rąk i okolic bikini.
Kremy z tej serii dobrze się u mnie spisują, recenzję kremu do depilacji nóg znajdziecie TUTAJ
Kupię ponownie.

4. TOŁPA dermo men Głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy
Kupiony dla chłopaka, jednak mój luby go nie używał. Wg mnie całkiem fajny produkt, który dobrze oczyszcza twarz. Ma ładny, męski zapach.
Nie kupię ponownie, gdyż jest to produkt dedykowany dla mężczyzn (zapach).


5. GoCranberry Inteligentnie Nawilżający Krem Do Twarzy na dzień
Krem stosowałam na noc, bo pozostawiał tłustą warstwę i powodował świecenie mojej skóry.
Recenzja TUTAJ
Nie kupię ponownie, gdyż na dzień muszę stosować kremy matujące.


 
6. Nizoral przeciwłupieżowy szampon do włosów
Jako jeden z niewielu radzi sobie u mnie z łupieżem. Szkoda tylko, że jest taki drogi.
Kupię ponownie.


7. Nivea Vital szampon do włosów
Dobrze oczyszcza włosy, ładnie pachnie. Czego chcieć więcej?
Kupię ponownie.


8. Acerin dezodorant do obuwia i stóp
Fajnie odświeża zarówno buty jak i stopy. Chętnie go kupuję, zwłaszcza w promocji.
Kupię ponownie.


9. Ziaja broker anty-perspirant
Jeden z tańszych brokerów, w lecie jest nieoceniony. Niestety przy dłuższym stosowaniu przestaje działać. Teraz robię sobie przerwę, ale w przyszłości…
Kupię ponownie

 
10. L’OCCITANE krem do stóp
Ma ładny, mentolowy zapach. Nawilża stopy i je odświeża. Niestety cena jest dla mnie zbyt wygórowana.
Nie kupię ponownie.


Znacie któryś z powyższych produktów? Jak się u Was sprawdziły?

48 komentarzy:

  1. U mnie bloker się nie sprawdza, stosuję Medispirant :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad kupnem Medispirantu, może następnym razem :)

      Usuń
  2. O nie znam niczego... Ceny w L'occitane to dla mnie kosmos :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię balsam z Eveline, zawsze do niego wracam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję denka :) Nie miałam żadnego z Twoich zużytych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tylko balsam slim z Eveline

    OdpowiedzUsuń
  6. A próbowałaś może szampon przeciwłupieżowy Catzy? Jest sporo tańszy a bardzo skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wczoraj też wykończyłam szampon Nizoral. Niestety, do końca nie pokonał u mnie łupieżu i muszę albo zakupić jego kolejne opakowanie, albo skusić się na coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serum od Eveline i bloker od Ziaji to bardzo fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. znam jedynie bloker, a produkty z Eveline antycellulitowe lubię więc i ten chętnie wypróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozycja Nr 5 mnie zaciekawiła, bo miałam ją sobie kupić. Zaraz zabieram się za czytanie recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz suchą skórę to powinien się sprawdzić u Ciebie ten kremik.

      Usuń
  11. Też niestety nie polubiłam kremu do twarzy ( ale na noc ) od GoCranberry , za to krem do stóp oraz pod oczy jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam to serum z Eveline, jest całkiem fajne, ale nie widzę jakiś spektakularnych efektów niestety :P Blokera zawsze mam u siebie w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie znam nic z tych produktów. Ale denko nawet spore :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serum z Eveline znam i bardzo lubię :)
    Bloker z Ziaja może kupię na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Imponują mi takie spore denka :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zużyć. Nie miałam żadnego z tych produktów. A kremy do depilacji, u mnie żadne się nie sprawdzają :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię to serum z Eveline:)
    Gratuluję denka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne denko, Sensual chyba muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam rylko bloker, ale to juz dość dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Następne denko na pewno będzie większe :) Znam jedynie Nizoral :)

    OdpowiedzUsuń
  21. znam tylko Bloker ziaji, którego kiedyś używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nr. 3, jest świetny. Jest moim numerem jeden wraz z kremem do depilacji Perfecta :)

    http://justysxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo tego masz! Śmierdzącej maski pewnie bym nie zniosła. Nie lubię przykrych zapachów kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  24. Też średnio się polubiłam z tym kremem z Go Cranberry, tylko, że u mnie to zmienną relację z nim miała raz się sprawdzał tak że mnie zadowalał a innym razem to była straszna porażka...

    OdpowiedzUsuń
  25. Z Twojego denka dawno temu zywalam tylko Nizoral i tez bylam zadowolona ;) Gratuluje zuzyc :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne denko! Bloker latem jest niezastąpiony! Niezwykle tani i skuteczny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jak zrobię sobie od niego przerwę to znów zacznie działać.

      Usuń
  27. Bardzo lubię te dezodoranty z serii Acerin

    OdpowiedzUsuń
  28. Nic nie miałam z Twojego denka i w sumie nic mnie nie zainteresowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sporo się nazbierało, ja jednak nie miałam niczego z tych zdenkowanych przez Ciebie rzeczy. Gratuluję zużyć!

    OdpowiedzUsuń
  30. Osobiście nie mogę znieść zapachu blokera z ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję zużycia ;) Spore ;) U mnie bloker się nie sprawdził... :(
    Obserwuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wcale nie jest tego tak mało, sporo udało Ci się zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Według mnie TOŁPA to naprawdę świetna firma, kupiłam swojemu chłopakowi ten żel-i był zadowolony:)
    Zapraszam do siebie.
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  34. super zużycia ;) chyba muszę spróbować z nizoralem ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Żadnego z tych zużyć nie znam. L'Occitane ma dobre produkty, tylko zawrotną cenę na dodatek :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, staram się na wszystkie odpowiadać na bieżąco.
Jeśli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwowania, jeśli Twój mnie zainteresuje, dodam go do swojej listy czytelniczej :)