piątek, 26 września 2014

Zakupy z UK – kosmetyki, czyli co można kupić za funta



W Wielkiej Brytanii funkcjonuje sieć sklepów, w których można kupić szeroką gamę produktów za 1 funta. Najpopularniejsze z nich znane są pod nazwami: Poundland i 99p Store. Oferują one szeroki wybór kosmetyków, chemii, zabawek, artykułów biurowych, jedzenia a nawet odzieży (głównie bielizny). Lubię tam zaglądać, ponieważ można tam znaleźć artykuły godne uwagi, a nie tylko tanią chińszczyznę dostępną w polskich sklepach ‘Wszystko za 4 zł’. Dzisiaj pokażę Wam jakie kosmetyki udało mi się tam kupić.



Kremy do depilacji Veet, w tym jeden pod prysznic z gąbeczką.



Kulka Garnier 24h Clean Sensation.
Zestaw 2 paczek chusteczek do higieny intymnej.
Odżywka do włosów z olejkiem arganowym.
Szczoteczki do zębów Colgate Max Fresh.



Zestaw ASTOR cień do powiek + lakier do paznokci.
Pomadka ChapStick w wersji tropikalnej.

Każda z tych rzeczy kosztowała mnie funta :)

66 komentarzy:

  1. Zainteresował mnie zestaw z Astora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i porównać to z cenami u nas..
    Fajne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porównywanie nie ma sensu, można w depresję wpaść.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Trochę blado wychodzi, miałam nadzieję, że pigmentacja będzie lepsza.

      Usuń
  4. Super zakupy :D Za taką cenę, to aż żal nie barć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, walizka ledwo się zmieściła w przedziale wagowym ;)

      Usuń
  5. Fantastycznie, że istnieją takie sklepy! Zwłaszcza, jak nagle kończy się wszystko naraz :D Teraz tylko czekać na takie w Polsce :) Ciekawi mnie, jak działa ten krem z gąbeczką :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremu z gąbeczką jeszcze nie wypróbowałam, ale dam znać jak się spisuje.

      Usuń
  6. ciekawe jak się sprawdzi odżywka do włosów z olejkiem arganowym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, mam nadzieję, że będzie dobra.

      Usuń
  7. szkoda, że w Polsce nie ma takich sklepów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odżywka z olejem arganowym mnie zaciekawiła, świetne łupy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe jak się spisze Veet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy ze szpatułką nie za bardzo mi podchodzą, chyba jest coś nie tak z tą szpatułką. Poza tym strasznie śmierdzą.

      Usuń
  10. super zakupki ;) ciekawi mnie jak ta odżywka z olejkiem arganowym sięsprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super za kilka złotych tyle dobrego. Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej, ja chcę taki sklep w Szczecinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam te kremy do depilacji z Veet i pod prysznic i te zwykłe, ale w ogóle się u mnie nie sprawdzają :/ Ale sklep Funciak jest fajny :) Jak byłam w Londynie to chodziłam to takich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tradycyjne kremy Veet też u mnie średnio się sprawdzają, szpatułka źle zbiera krem i włosy.

      Usuń
  14. Zazdroszczę tak udanych zakupów! Szkoda, że u nas nie funkcjonują takie sklepy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo lubie zagladac do funciaka :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo tego. Ja z tych kosmetyków co sobie kupiłaś mam kulkę z Garnier i lakier do paznokci z Astor. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U nas w kraju powinny być takie sklepiki.

    OdpowiedzUsuń
  18. myślę, że to niska cena za te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. chyba żartujesz! :D mogłaś zrobić nam zapasy na spotkanie hihihih :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy to już na pewno zapłaciłabym za nadbagaż ;)

      Usuń
  21. Funciaki najlepsze ;) Zawsze można dorwać w nich jakaś perełkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zakupy:-) szkoda, że u nas nie są takie tanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ubolewam nad tym faktem, w Polsce za te same rzeczy zapłaciłabym majątek.

      Usuń
  23. Nic tylko Ci pozazdrościć !! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ech też bym takie cuda chciała..

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że u nas nie ma takich sklepów i cen...

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne zakupy :) Szkoda, że u nas nie ma takich sklepów :/

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne zakupy:) piękny kolor lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyjemne zakupy, nie mówiąc o cenie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne zakupki, okazje, jak się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mrrr udały się zakupy!!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. w Polsce o takich cudach w takich cenach można pomarzyć..

      Usuń
  32. super zakupy :)
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com - Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. No proszę jakie fajne zakupy i to w takiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie znalazłabym się w takim sklepie :) Ciekawe zakupy i cena bardzo atrakcyjna!

    OdpowiedzUsuń
  35. akurat te rzeczy których używam ;) super ceny

    OdpowiedzUsuń
  36. Sporo tego, widać, że zakupy udane! :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Spore zakupki, kremu do depilacji veet u nas nie kupisz za 4 zł. Zazdroszczę.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. o łał to jak za darmo :) Kochana z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie wpadnij choć na chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. jestem ciekawa tej odzywki z olejkiem arganowym

    OdpowiedzUsuń
  40. Napisz jak się sprawdziła ten krem do depilacji z gąbeczką, bo jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  41. oo faktycznie, wszystko z funciaka, sama mam taki sam cień do powiek z Astor, odzywkę tez miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Czemu u nas takich sklepów nie ma :O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, staram się na wszystkie odpowiadać na bieżąco.
Jeśli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwowania, jeśli Twój mnie zainteresuje, dodam go do swojej listy czytelniczej :)