czwartek, 20 listopada 2014

Garnier Ultra Doux szampon odbudowujący z awokado – istna tragedia

blog recenzje


Naczytałam się wiele dobrego o odżywce z tej serii, dlatego postanowiłam ją kupić razem z szamponem do kompletu. Odżywka sprawdziła się u mnie bardzo dobrze, niestety szampon okazał się totalną klapą. Dlaczego? Same spójrzcie na listę jego wad:


- zostawia na włosach lepką, tłustą warstwę
- ciężko się go spłukuje
- włosy po umyciu się ciężkie i przyklapnięte
- zaraz po umyciu wyglądają nieświeżo
- nasila przetłuszczanie włosów
- duży otwór butelki sprawia, że dozownik jest ubrudzony, produkt rozlewa się przy aplikacji


Z bólem serca muszę przyznać, że było to bardzo źle wydane 8 zł.

Was także rozczarował ten szampon?

40 komentarzy:

  1. Miałam go i u mnie spisywał się dobrze, ale każde włosy są inne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tego szamponu z tej serii. Zwykle kupuje Garnier ale fructis i działa całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również rozczarował ten szampon. Zgadzam się z każdym minusem podanym przez Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego szamponu nie stosowałam, ale wersję lawendową owszem i była przyjemna dla włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersja z granatem u mnie dobrze się sprawdziła, ale ta z awokado niestety nie.

      Usuń
  5. Dla mnie też był tragiczny ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grono niezadowolonych użytkowniczek rośnie jak widzę.

      Usuń
  6. Odżywkę teraz używam z tej serii i jest rewelacja, a widzę, że od szamponu trzeba się trzymać z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie sprawdził się średnio, zdecydowanie odbiega jakością od odżywki która jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używam produktów do włosów z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielka szkoda, że Ci się nie sprawdził. Na mnie działa rewelacyjnie - to jeden z moich ulubionych drogeryjnych szamponów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam go nigdy i na pewno sie nie skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety Garnier zmienił skład i odżywka nie jest już taka dobra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale dobrze wiedzieć. Pewnie trochę by mi zajęło zanim bym się zorientowała.

      Usuń
  12. Nigdy nie miałam i raczej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie miałam go, ale szkoda, że u Ciebie tak kiepsko się spisał. Miałam tylko odżywkę z tej serii, ale też szału na mnie nie zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie miałam go ostatnio kupić ale jednak wybrałam inny i chyba dobrze zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, a myślałam, że Garnier ma dobre rzeczy..

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze to nie ciągnie mnie do kosmetyków tej marki

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam go, ale też jakoś specjalnie mnie nie kusi

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam to (niekupione przeze mnie) i coś jest nie tak z butelką bo często nagle mi dużo za dużo tego wylatuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mialam i dobrze wiedziec na przyszlosc, zeby nie ulec pokusie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam go w domu,ale umyłam nim włosy może z dwa razy i nie za bardzo umiem się o nim wypowiedziec..

    OdpowiedzUsuń
  21. Ech, u mnie zawsze kupowanie drogeryjnych szamponów kończy się źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kilka lat temu miałam z tej serii odżywkę i była ok :) Na szampon nigdy się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam odżywkę i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam odżywkę z tej serii i u mnie cudów nie było.

    OdpowiedzUsuń
  25. Też nie przepadam za tym szamponem, ale za to uwielbiam odżywkę z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  26. dobrze, że ostrzegłas bo miałam go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam i już wiem, że mieć nie będę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten szampon jest okropny! ale odżywka jest za to rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. a u mnie rewelacja ;) Tak smao jak i odzywka ;D uwielbiam je w duecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szamponu nie miałam, ale z odzywki byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobrze że trafiłam na twój blog.. Właśnie miałam ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, staram się na wszystkie odpowiadać na bieżąco.
Jeśli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwowania, jeśli Twój mnie zainteresuje, dodam go do swojej listy czytelniczej :)