czwartek, 16 kwietnia 2015

Rzęsy po 3 miesiącach stosowania RevitaLash


Założę się, że większość z Was słyszała o odżywkach RevitaLash. Swego czasu w internecie pojawiło się bardzo dużo recenzji na temat tego produktu. Wg mojej oceny większość z nich była pozytywna. Oglądając zdjęcia efektów po kuracji tym cudem, stwierdziłam, że muszę je mieć. Niestety nie jest to tani gadżet, więc nie mogłam sobie pozwolić na zakup. Mimo wszystko los mile mnie zaskoczył i dostałam ją na spotkaniu blogerek, dzięki czemu mogłam ją sprawdzić na własnej skórze. 



Efekty po 3 miesiącach stosowania możecie zobaczyć na zdjęciach. Odżywkę stosowałam raz dziennie na noc. W pierwszym miesiącu tylko na górne rzęsy, w późniejszych także na dolne.


Przed
Po


Przed
Po

Generalnie jestem bardzo zadowolona z efektów, choć pewnie wiele z Was patrząc na zdjęcia stwierdzi, że szału nie ma. Trzeba się przez chwilę przyjrzeć, żeby je zobaczyć. Moje rzęsy po kuracji z Revitalash stały się dłuższe, widać to zwłaszcza przy zewnętrznych kącika oko. Dodatkowo się wzmocniły i są trochę grubsze. Nie zauważyłam większej ilości rzęs, czyli nie przybyły mi nowe sztuki.

Myślę, że efekt na żywo jest lepiej widoczny. Patrząc w lustro widzę sporą różnicę, mimo, że zdjęcia nie pokazują tego tak dobrze. Jeśli kogoś stać na wypróbowanie tego produktu, myślę, że warto.




Do kupienia m.in. na stronie producenta 3,5 ml za 330 zł. 


Używałyście? Jakie odżywki do rzęs polecacie?


52 komentarze:

  1. Ładny efekt, ale dla mnie jest ona za droga :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj coś czuję, że i ja się na nią skusze :) efekt zadowalający :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt fajny :) Jak ukończę swoją kurację z Realashem, myślę, że ta będzie następna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt fajny, ale cena powalająca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super efekt! Ja widzę różnice :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam xlash i byłam bardzo zadowolona, ale wiadomo revita chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie ładnie się poprawiła długość :]

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny efekt, póki co polecam odżywkę Bodetko Lash :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt jest widoczny, ale spodziewałam się większego.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie pieką Cię po niej oczy? Bo ja mam z GOSH i gdy tylko wpadnie do oka to piecze niemiłosiernie :/

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale czytałam, że czasem się to zdarza przy Revitalash.

      Usuń
  11. A ja widzę efekty i cieszę się, że jesteś zadowolona. Masz wyraźnie gęstsze rzęsy, przybrały także na długości. Szkoda, że odżywka jest taka droga, ja polecam 4 long lashes, jest niesamowita i wiele tańsza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodziewałam się trochę większego efektu, ale ten też jest fajny. Za to to co mnie powaliło na kolana to cena tej odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze, czemu te odżywki sa tak masakrycznie drogie?!?!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szału nie ma, ale coś tam z rzęsami zrobiła. Najważniejsze, że jesteś zadowolona :)
    Ja obecnie jestem w trakcie kuracji z MurierLash :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać że jest efekt, szkoda tylko, że cena jest taka nieprzystępna ;/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. efekty są! mnie mimo wszystko jakoś nie kusi ta odżywka ;) na pewno bym tyle za nią nie zapłaciła

    OdpowiedzUsuń
  17. A wiesz, że u mnie też to samo na blogu ;)) Fajna jest, nie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie efekt naprawdę widać! Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie ta odżywka zdziałała cuda zwłaszcza jeśli chodzi o brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jakby u mnie sobie poradziła z brwiami :)

      Usuń
  20. Widać efekt, ja jestem ciekawa czy starczy mi na 3 miesiące używania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jak będziesz stosować też na brwi to nie.

      Usuń
  21. Bardzo fajny efekt, widać dłuższe rzęsy :) Ja bardzo lubię Revitalash, na moje rzęsy też fajnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać różnicę! :) szkoda, że jest taka droga. Gdyby nie ta cena to już dawno bym ją miała :P

    OdpowiedzUsuń
  23. I tak widać różnicę, a na zdjęciach trudno to uchwycić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę się nią zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem zaskoczona - to rzeczywiście działa:))) Efekt widać gołym okiem:)

    Zostaję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie cena zbyt wygórowana, polecam olej rycynowy, OBSERWUJĘ:)

    PS: 28ego kwietnia na moim blogu pojawi się urodzinowe rozdanie, zapraszam :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała pojemność, masz rację. Przy takiej cenie rzeczywiście mało atrakcyjna.

      Usuń
  27. Nie jestem systematyczna więc ciężko byłoby mi stosować RevitaLas. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też miałam tę odżywkę i zauważyłam u siebie efekt. :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie stosowałam tej odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  30. ja jakoś nie jestem zadowolona z niej xD nie wiem nic nie robi hu mnie aha

    OdpowiedzUsuń
  31. Różnica jest :) Fajny efekt, chociaż ja mam problem z systematycznościa na dłuższą metę...

    OdpowiedzUsuń
  32. Używałam i także jestem bardzo zadowolona z efektów <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, staram się na wszystkie odpowiadać na bieżąco.
Jeśli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwowania, jeśli Twój mnie zainteresuje, dodam go do swojej listy czytelniczej :)