poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Saela piwne mydło w płynie

recenzje opinie

Piwne mydełko? Pewnie zastanawiacie się co to za fanaberia i dlaczego miałoby być lepsze od tych tradycyjnych. Producent wyjaśnia:


Piwne mydło w płynie z wysoką zawartością piwa, witamin z grupy B oraz gliceryny, wspiera regenerację skóry. Piwne mydło w płynie szczególnie nadaje się do skóry suchej, która ma tendencję do łuszczenia, pękania i swędzenia.


blog opis opinia recenzje

Kosmetyk mieści się w prostym, przeźroczystym opakowaniu o pojemności 500 ml. Szata graficzna jest ciekawa i przyciąga wzrok. Butelka ma dozownik w formie pompki, który jest funkcjonalny i nie zacina się. 

Zapach kosmetyku jest specyficzny, męski, ale niedrażniący. Powiem, że nawet mi się podoba. Na szczęście niewiele ma wspólnego z piwem, więc nie musicie obawiać się, że będzie od was czuć piwne aromaty. Mydło ma piękny, bursztynowy kolor. Dobrze oczyszcza skóra, nie wysusza dłoni, a do tego jest wydajne. Cena niestety trochę zniechęca do zakupu. Można je dostać na stronie producenta za 31zł.


Skład

Piwne mydełko to ciekawy produkt, który będzie świetnym pomysłem na niebanalny prezent. Dla mnie, jako kosmetyk do codziennego mycia rąk jest nieco za drogie, ale nie wykluczam, że jeszcze kiedyś u mnie zagości.



Mieliście okazję używać piwnych kosmetyków? 


27 komentarzy:

  1. Fajne jest to mydelko :D Ladnie pachnie tylko troche lapki wysusza :/

    OdpowiedzUsuń
  2. kuszą mnie piwne kosmetyki, ale bardziej do twarzy niż do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena spora ale idealny prezent dla faceta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak na mydło w płynie jest zbyt drogie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mojemu bratu bardzo się podobało :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa piwnych kosmetyków, cena nie da się ukryć, że wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda interesująco , nigdy nie używałam takich piwnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam i raczej mnie nie kusi choćby ze względu na cenę.

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam o nim jakiś czas temu i ciekawiło mnie, ale jakoś o nim zapomniałam szczerze mówiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy wynalazek, ale jak na mydło w płynie, które u mnie schodzi w dość szybkim tempie, niestety za drogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię piwo, to mydło piwne pewnie też bym polubiła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No jednak troszkę kosztuje.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam, że piwne maseczki do włosów są bardzo dobre, więc mydło być może też :D Jednak nic tego typu nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mydło piwne? Już tyle wystarczy, żeby mnie zainteresować ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo interesujący produkt ;)) Ja robiłam tylko kiedyś płukankę z piwa, tak to nie miałam okazji spotkać się z produktem, które ma w składzie piwo ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest dopiero ciekawy produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo super! gdyby nie cena to od razu bym zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam pojęcia o istnieniu piwnych kosmetyków ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Cena powalająca, tym bardziej, że dla mnie mydło do rąk ma ich nie wysuszać i myć, ot tyle.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, staram się na wszystkie odpowiadać na bieżąco.
Jeśli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwowania, jeśli Twój mnie zainteresuje, dodam go do swojej listy czytelniczej :)