piątek, 3 lipca 2015

Czerwcowe nowości

Czerwiec był miesiącem, w którym kupiłam kilka rzeczy na wyprzedażach. Na szczęście dalej trzymam rygor i nie rzucam się na kosmetyki, dlatego moje zapasy nikną w oczach. W ciągu ostatniego roku udało mi się je zminimalizować praktycznie do zera, z czego jestem bardzo dumna. W końcu będę mogła kupować nowości kosmetyczne i zużywać je na bieżąco. Oprócz zakupów wpadło mi klika tzw. darów losu. Wszystko możecie zobaczyć na zdjęciach.

Paczka Inspiratorki Rimmel

Ascetyczne zakupy kosmetyczne z całego miesiąca

Płaszcz wybrany w ramach kampanii trnd i zalando.pl klik

Sukienka z H&M (zdjęcie pochodzi ze strony sklepu)


Torebka kupiona na wyprzedaży w Parfois

Wyprzedażowe zakupy: japonki House, rurki House, bluzka z koronką Orsay

Też poszalałyście na wyprzedażach, czy dopiero macie w planach zakupowe szaleństwo?

53 komentarze:

  1. też chciałam kupić tą sukienkę z HM ale jednak się nie zdecydowałam i nie wzięłam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właściwie tyle tego wszystkiego mam (jako zawodowiec w robieniu zapasów), że ostatnio głównie bazuję na wyprzedażach :))
    Ładne japonki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze nienawidziłam tej odżywki z Sensique. Nie dość że smużyła to trwałość miała żadną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zgadzam się z Tobą w 100%. Nietrafiony zakup ;/

      Usuń
    2. A ja jej nie miałam i dobrze wiedzieć, że nie jest warta zakupu :)

      Usuń
  4. ja dopiero mam zamiar poszaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne nowości ;) ten płaszcz boski ;D
    a, i z tego co kojarzę to dzisiaj zmieniałam cenę tej bluzki z Orsaya na 30 zł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją kupiłam za 20 zł, bo miałam bon urodzinowy :)

      Usuń
  6. Fajne nowości, ta sukienka jest prześliczna, podoba mi się taki krój

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten krój chyba najlepiej mi pasuje, dobrze ukrywa boczki i biodra ;)

      Usuń
  7. ale piękna sukienka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z torebki jestem bardzo zadowolona, a co do sukienki żałuję, że nie jest troszkę dłuższa.

      Usuń
  8. Ja się na pewno wybiorę jeszcze na wyprzedaże :D Choć co jakiś czas coś tam kupuje z ciuszków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się zdarza regularnie kupować pojedyncze rzeczy, ale głównie kupuję na wyprzedażach :)

      Usuń
  9. Również mam zestaw od Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne nowości ;)

    Pozdrawiam i udanego weekendu ! :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na recenzję produktów Rimmel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się pojawi jak tylko wyrobię sobie o nich zdanie :)

      Usuń
  12. Ja staram się powstrzymać przed dużymi zakupami ale nie wiem ile wytrzymam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię od czasu do czasu wyskoczyć na większe zakupy :)

      Usuń
  13. Ciekawe te Twoje nowości.:) Torebka bardzo ładna.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. great post as usual! Have a nice weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten podkład miałam, ale oddałam znajomej nie odpowiadał mi..

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam puder Sensique w wersji rozświetlającej i nie jestem zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
  17. swietne zakupy, ja tymczasem jestem na 'odwyku' od zakupow i prawie dobrze mi idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też zostałam inspiratorką Rimmela i niestety, ale trochę się zawiodłam na produktach. Podkład jest za ciemny, coś słabo się wstrzelili w kolorystykę, bo nawet najjaśniejszy odcień nie jest taki jasny. Ale fajnie nawilża, całkiem dobrze kryje i rozświetla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi trochę przeszkadzają te drobinki w podkładzie.

      Usuń
  19. Świetna ta bluzka chabrowa :) Mam prawie identyczną sukienkę i spódnicę (tzn. też z koronki, identyczny kolor i ten sam materiał) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne nowości,ja jeszcze nie poszalałam na wyprzedażach, ale planuję kupić kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko jest świetne ale torebka najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja planuje się wybrać jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta sukienka H&M bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobnie jak Ty staram się teraz zużywać wszystkie kosmetyki jakie mam i powstrzymywać się przed kupnem nowych, ale to bardzo duża pokusa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szukam dokladnie takich japonek :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zakupy, przepiękny kolor bluzeczki a sukienka powala :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, staram się na wszystkie odpowiadać na bieżąco.
Jeśli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwowania, jeśli Twój mnie zainteresuje, dodam go do swojej listy czytelniczej :)