czwartek, 24 września 2015

FLOSLEK Krem nawilżający Hydrobalans


Krem nawilżający to podstawa pielęgnacji niezależnie od cery. Mam skórę tłustą, ale to wcale nie oznacza, że nie potrzebuje ona nawilżenia. Przez ostatnie miesiące stosowałam krem Hydrobalans z serii Naturalne Piękno. Ciekawi jesteście czy się sprawdził? Zapraszam do przeczytania recenzji.

Krem znajduje się w klasycznym opakowaniu o pojemności 50 ml. Słoiczek schowany jest w kartoniku, z którego część najważniejszych informacji sfotografowałam i wrzuciłam poniżej. Kosmetyk jest biały o przyjemnym zapachu i ma raczej lekką konsystencję. Jest to krem uniwersalny, który możemy stosować i na dzień i na noc.

U mnie spisywał się zdecydowanie lepiej na noc. Nałożony wieczorem fajnie nawilżał skórę, tak, że była ona rano elastyczna, wygładzona i odżywiona. Poziom nawilżenia oceniam jako bardzo dobry. Natomiast na dzień się dla mnie kompletnie nie nadawał. Przy tłustej cerze, skóra bardzo szybko zaczynała się błyszczeć, z tego powodu makijaż słabo się trzymał.

Mimo to, jestem z niego zadowolona, zwłaszcza dlatego, że nie powodował zapychania porów, co jest utrapieniem przy mojej problematycznej buzi. Myślę, że warto wypróbować, tym bardziej, że ma całkiem przyzwoite działanie i jest niedrogi (ok. 15 zł). 

Skład

Jakie są Wasze ulubione kremy (nawilżające)?

 

48 komentarzy:

  1. Fakt, cena niezwykle przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się sprawdził, to super, jednak szkoda, że nie na dzień :( Krem na noc już mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety mam problem z regularnością przy stosowaniu kremów na dzień czy na noc. Z tej firmy miałam jedynie krem pod oczy, który dawał naprawdę dobre nawilżenie i ukojenie po dniu spędzonym przed monitorem komputera ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie znalazlam jeszcze ulubionego kremu nawilżającego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony: AA super czy ultra nawilżenie - niebieski i różowy :) Są świetne. Nie zatykają porów, są lekkie, szybko się wchłaniają i najważniejsze, że to dermokosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że mają taki krem w asortymencie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że dobrze spisał sie na noc, uwielbiam produkty z flosleku, ja mam cerę raczej suchą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena przystępna a więc można spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię bardzo serię Herbar Care Farmona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam, ale chętnie przyjrzę się jej bliżej.

      Usuń
  10. Ciekawy krem, warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio najlepszym nawilżaczem stał się dla mnie olejek arganowy :D testuję też masło kakaowe z ziai :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę boję się stosować olei na twarz, przy mojej tłustej i problematycznej skórze. Olej arganowy mam, ale używam go tylko do włosów.

      Usuń
  12. Floslek ma wiele bardzo ciekawych kosmetyków w swojej ofercie, uwielbiam ich żel pod oczy z bławatkiem. Świetne działanie w bardzo niskiej cenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żelu nie znam, muszę dokładnie przejrzeć asortyment Flosleku :)

      Usuń
  13. Wieki nic nie miałem z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogólnie nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale ten krem raczej jest mi zbędny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wypróbowałabym go na noc ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa jestem jakby na mojej suchej cerze się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz używam kremu z ziai z awokado i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią go wypróbuję :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam produktów Flosek. Moja skóra potrzebuje porządnego nawilżenia, wiec myśle, że u mnie by się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  20. przyznam ,że próbuję różnych kremów nawilżających. ostatnio bardzo lubię kremy-żele :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałabym się zbyt dużego nawilżenia po kosmetyku typu krem-żel.

      Usuń
  21. Ja bardzo lubię kosmetyki Floslek :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy kremik, ja tę markę kojarzę głównie z żeli pod oczy, które kiedyś używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. czemu wczesniej o nim nie wiedzialam :( chetnie bym go wyprobowala bo brzmi bardzo przyjemnie :)) obym o nim nie zapomniala do przyszlego urlopu heheh :)

    OdpowiedzUsuń
  24. tego nie znam.. ja uwielbiam dermoprotektor cethapil :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też nie lubię, gdy mi się cera zbyt szybko błyszczy...

    OdpowiedzUsuń
  26. Też nie lubię, gdy mi się cera zbyt szybko błyszczy...

    OdpowiedzUsuń
  27. Przystępna cena wart wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam, teraz używam olejków, polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam i raczej nie poznam :) mam ogromny problem ze świeceniem się skóry po różnych kremach

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzeczywiście cena bardzo atrakcyjna. Obecnie używam krem Oillan - polecam.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie mu się przyjrzę, choć obawiam się, że może być dla mnie za ciężki na dzień.

      Usuń
  31. Przy cerze tłustej i skłonnej do zapychania raczej bym po niego nie sięgnęła, gdyż ma wysoko w składzie parafinę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszna uwaga, ale o dziwno moja skóra dość dobrze toleruje kremy z parafiną.

      Usuń
  32. ja mam na razie tyle kremów, że o kolejnych nie myślę..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, staram się na wszystkie odpowiadać na bieżąco.
Jeśli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwowania, jeśli Twój mnie zainteresuje, dodam go do swojej listy czytelniczej :)