środa, 23 marca 2016

SPA dla dłoni w formie rękawiczek Exclusive Cosmetics

opinie recenzje blog

Po zimie moje dłonie są przesuszone i szorstkie, mimo, że starałam się o nie dbać, zwłaszcza w chłodne dni. Dobre efekty przynosi zabieg z parafiną na dłonie wykonywany u kosmetyczki lub w domu. Nie każdy może jednak sobie na to pozwolić, ze względu na cenę, czy brak czasu na wizytę w profesjonalnym salonie, a jednocześnie nie dysponuje sprzętem potrzebnym do samodzielnego wykonania zabiegu. Alternatywą mogą być rękawiczki nasączone substancjami nawilżającymi, które mają za zadanie szybko i skutecznie poprawić stan skóry dłoni.

rękawiczki nawilżające dłonie

Sama zawsze byłam ciekawa jak taki wynalazek się spisuje, dlatego postanowiłam opisać działanie rękawiczek Exclusive Cosmetics Świt Pharma. Produkt kupujemy w kartonowym opakowaniu zawierającym informacje na temat produktu. W środku znajduje się instrukcja oraz szczelnie zamknięty blister z rękawiczkami, które są obficie nasączone płynem od środka. Mają gigantyczny rozmiar, przez co są dosyć niewygodne. Zgodnie z instrukcją należy na nadgarstkach nadmiar foli dopasować do ręki przy pomocy dołączonej do opakowania tasiemki. Niestety nalepki są zbyt małe i w ogóle nie trzymają folii, dlatego posłużyłam się zwykłą taśmą klejącą. Zabieg trwa ok. 30 min i wg producenta można w tym czasie spokojnie wykonywać inne czynności. Wg mnie możliwości są ograniczone, bo rękawiczki są niewygodne i przeszkadzają np. w pisaniu na klawiaturze. Najlepiej zastosować je wieczorem przed spaniem, gdy mamy chwilę dla siebie. Pozostałość mikstury należy wmasować w dłonie. Mi się to nie udało, ponieważ po ściągnięciu rękawiczek było jej bardzo dużo, więc nadmiar wytarłam w ręcznik. 
 


Po zastosowaniu SPA dla dłoni, stały się one miękkie i nawilżone. Uczucie nawilżenia było dosyć porządne i nie zniknęło po pierwszym myciu dłoni. Efekt bardzo mi się spodobał i myślę, że warto od czasu do czasu sprawić sobie taką małą przyjemność. Rękawiczki można kupić w cenie 14,99 zł.

Miałyście/liście już okazję używać podobnych produktów?

44 komentarze:

  1. Ja często sięgam po zabieg z parafiny ❤️ Uwielbiam ! I polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow :)
    Muszę spróbowac na swoich dłoniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz słyszę ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje dłonie ostatnie są takie suche jakbym wysmarowała je kredą. Przydałby się taki zabieg :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałaby mi się teraz taka maska, bo moja skóra zwłaszcza dłoni ciężko przechodzi przesilenie wiosenne.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam swoją parafiniarkę i przez całą zimę funduję sobie zabiegi parafinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie sięgam po takie rzeczy, ale może kiedyś mi tam do koszyka wpadną podobne :P

    OdpowiedzUsuń
  8. i mi by się przydały po zimie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne takie rękawiczki. Mi by się przydały, tylko nie wiem czy bym wytrzymała tyle czasu z nimi na rękach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie stosowałam jeszcze takich rękawiczek, ale przyznam, że to fajne rozwiązanie jako uzupełnienie pielęgnacji :)


    Zapraszam do mnie na konkurs urodzinowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja słyszałam wyłącznie o skarpetkach, rękawiczki to dla mnie nowość. I chyba te byłyby w sam raz dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam to ;) I mega mi spasowało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam rękawiczki do dłoni jak i skarpetki do stóp, rewelacyjna sprawa, jakie po nich są dłonie i stopki gładziutkie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie zbędny gadżet, patrząc na skład też nie oczekiwałabym trwałego efektu, raczej kosmetyczny i powierzchowny.

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam skarpetki z tej firmy i fajnie się sprawdzały, a rękawiczek jeszcze nie próbowałam :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że skarpetki też się u mnie sprawdzą.

      Usuń
  17. Nigdy czegoś takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie probowalam nigdy, moja mama kiedys uzywala, musze sama wyprobowac :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :) jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) to duza motywacja, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy czegoś takiego nie miałam - chętnie sprawdzę na sobie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obawiam się, że nie chciałoby mi się robić tego zabiegu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto poświecić chwilę, zwłaszcza, gdy dłonie są w złym stanie.

      Usuń
  21. Nie miałam okazji testować, ale bardziej chętna bym była na skarpety :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie podobny efekt daje zwykły krem do rąk nałożony pod rękawiczki, a starcza na dłużej niż taki jednorazowy zabieg ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię od czasu do czasu tak porozpieszczać swoje dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przywiązują dużą uwagę do wyglądu dłoni, poza tym przesuszona skóra jest strasznie uciążliwa :)

      Usuń
  24. Ciekawy produkt. Ja używam maski parafinowej z Avonu i jak na razie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o niej, chętnie zerknę co to za wynalazek.

      Usuń
  25. Kiedyś używałam tego typu kosmetyków i byłam nawet zadowolona :)
    Od dawna jednak nie kupowałam ich ponownie, warto byłoby sobie przypomnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest dobry czas na regenerację przed wiosną :)

      Usuń
  26. Wpadły mi kiedyś w oko takie rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety nie miałam, aczkolwiek mam nadzieję że kiedyś wypróbuję :)
    Taki zabieg spa przydałby mi się na moje dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy raz widzę taki wynalazek, aczkolwiek ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Koniecznie muszę tego spróbować! Wesołych Świąt! Miłego dnia!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. szkoda, że nie są dostępne stacjonarnie :(
    Wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  31. miałam kiedyś jakąś parafinową maskę :) i teraz też by się przydała bo ostatnio moje dłonie są bardzo przesuszone

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam manię kremowania dłoni, ale takie rękawiczki myślę, że podziałałby na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Skarpety do stóp są fenomenalne :) na rękawiczki przyjdzie jeszcze pora ale brzmi mega zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, staram się na wszystkie odpowiadać na bieżąco.
Jeśli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwowania, jeśli Twój mnie zainteresuje, dodam go do swojej listy czytelniczej :)