środa, 19 października 2016

Wrześniowe nowości - z letnich wyprzedaży i nie tylko

Ostatnio czas pędzi jak szalony. Ledwo się obejrzałam, a mamy już połowę października. Nie zdążyłam jeszcze wrzucić wpisu z nowościami zakupionymi we wrześniu. Wiem, że wielu z Was lubi takie posty, więc postanowiłam się zmobilizować i pochwalić moimi zdobyczami. Zapraszam do oglądania.

Dużą część zakupów stanowią ubrania kupione online w sklepie Orsay. Ceny były tak atrakcyjne, że dostałam te rzeczy praktycznie za bezcen. Takie okazję lubię najbardziej.

Bluzki Orsay /fason z łezką i kolią 15 zł, T-shirty z koronką 9 zł/

Żakardowa sukienka Orsay /30 zł/

 Zwiewne sukienki na lato Orsay /20-30 zł)

Sukienki Orsay w kwiaty /30 zł/

Sukienka, spódnica i bluzka Orsay /15-30 zł/

Nowości kosmetyczne
Zakupy z SuperPharm, micelek Tołpa oraz mój ulubiony krem do depilacji Veet z gąbeczką

Tusz do rzęs L'oreal Volume Million Lashes Feline oraz oczyszczające płatki na nos, o których pisałam TUTAJ.

Karmelowy żel pod prysznic BeBeauty - niestety nieudany zakup, zapach jest okropny

Zestaw żeli pod prysznic Dove, zakupiony w ramach akcji Testuj z Dove. Do 30.11 Dove zwraca koszt zakupów wybranych kosmetyków!

Zakupy z Yves Rocher, które szczegółowo prezentowałam TUTAJ.

Sporo się tego uzbierało i chciałabym powiedzieć, że w październiku będę bardziej powściągliwa, ale potrzebuję płaszcza i butów na zimę. Przydałaby się także nowa czapka i szal oraz kilka innych rzeczy... Eh ;)

 

 

59 komentarzy:

  1. Najbardziej zazdroszczę Ci tych ciuszków w tak super cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. byłam niedawno w Orsay'u ale nic dla siebie z wyprzedaży nie kupiłam
    ciekawe produkty kosmetyczne :) moje ulubione dove

    OdpowiedzUsuń
  3. ceny ubrań orsay robią wrażenie, aż chyba sama coś sobie zamówię:D

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę, że nosisz taki rozmiarek, wtedy rzeczywiście można się obkupić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tanie sukienki! Przegapiłam pogłębienie wyprzedaży :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne nowości, te sukienki w kwiaty są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ubraniowe okazje :o gratuluję łupów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie widziałam promocji w Orsay, udało Ci się za śmieszne pieniądze kupić ciuchy

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam w planach wybrać się do Orsay i upolować kilka ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dzięki Twojemu wpisowi zamówiłam sobie w Orsay bluzeczkę za całe 9zł :D

      Usuń
  11. Ale piękne i tanie ciuchy , nie wiedziałam że w Orsayu mają takie tanie cudeńka . Ta fuksiowa sukienka jest przepiękna .

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że w Orsay mają takie promocje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarzają się w sklepie online, zwłaszcza pod koniec sezonu :)

      Usuń
  13. wow, bardzo podobają mi się Twoje zakupy, prześliczna sukienki, a bluzki z Orsay mają cudowne wykończenia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ubrania śliczne i ich ceny bardzo korzystne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne ciuszki ;D i to za taką cene ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne ubrania! te bluzki z kolią są obłędne, a ceny śmieszne... a ja nigdy nie chodzę do Orsay... :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie moge uwierzyć, że w Polsce można kupić takie świetne ciuchy za takie pieniądze. Cudowne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przybyło Ci mnóstwo ciekawych rzeczy. Ubrania bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne wybrałaś ubrania z Orsay :) uwielbiam ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na mnie te plastry na nos nie działają :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie noszę sukienek w zasadzie ; mam tylko jedną , którą kupiłam na komunię mojej chrześnicy i raz miałam na sobie

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne rzeczy wybrałaś bluzki z koronką bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne dorwałaś ciuszki :) Piękna jest ta czerwona sukienka i te bardziej letnie w kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. no nie gadaj że te sukienki są tak tanie ;o;o;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W cenie regularnej nie, ale ja mam nosa do promocji :)

      Usuń
  25. Sukienki bardzo fajne, szczególnie ta żakardowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję ją włożyć na Sylwestra, sukienka jest, za to plany jeszcze nie do końca sprecyzowane ;)

      Usuń
  26. Ile ja tu wspaniałości widzę :) No Kochana, przyznam, że zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam sukienki z Orsay, mam już w szafie chyba z 10 sztuk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię, są bardzo kobiece i ładnie skrojone.

      Usuń
  28. kocham motyw kwiatów te sukienki są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo... jak ja w sierpniu mierzyłam też te bluzki w Orsay to były droższe ;) faktycznie - bezcen ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. dramat! Czemu ja nie wiedziałam o takich promocjach :( na pewno bym sobie coś kupiła :(

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyprzedaże pojawiają się cyklicznie, jeszcze masz szansę poszaleć. ;)

      Usuń
  31. Super rzeczy :D
    Czerwona sukienka jets przepiękna :d

    Zapraszam :D

    grlfashion.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna ta czerwona sukienka <3 Widze, że poszalałaś. Ja też sobie ostatnio nie żałowałam, ale do końca roku szlaban na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy u mnie by taki szlaban zdał egzamin.
      Życzę wytrwałości w Twoim postanowieniu :)

      Usuń
  33. Ubrania genialne! Zazdroszczę takich łupów :) ale co do Veet :P - totalna masakra i porażka jak dla mnie:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli wersję z gąbeczką? Te ze szpatułką szału nie robią, ale tą z gąbką bardzo lubię :)

      Usuń
  34. Takie ciuszki, w takich cenach??? gdzie kochana, daj namiary :) całkowicie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orsay online. Polecam, choć teraz oferta nie jest już taka atrakcyjna cenowo, ale myślę, że po Świętach znowu się zacznie :)

      Usuń
  35. Ja pierniczę, takie ceny? Oszaleję!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Spore zakupy, ale skoro sprawiają radość, to czemu je sobie odmawiać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta żakardowa sukienka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow, naprawdę dobre okazje w Orsayu :P Ja byłam tam ze dwa razy tego lata, ale wszystko już przebrane :P Sukienek zazdroszczę najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, staram się na wszystkie odpowiadać na bieżąco.
Jeśli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwowania, jeśli Twój mnie zainteresuje, dodam go do swojej listy czytelniczej :)